Tidsfördriv 2.0

Namn: Jenny Mikaela Lundh

Kallas för: Jenny

Stjärntecken: Oxe

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: 2 hål i vänster öra och 1 hål i höger öra

Tatueringar: Två stjärnor på magen

Längd: 172 cm

Skostorlek: 38/39

Hårfärg: Skandinaviskt blond (läs; råttfärgat)

Fräknar: På sommarn

Motto: Bättre att ångra det du gör, än att ångra något du inte gjort

Kär? Ja

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland längtar jag tillbaka till Göteborg, men jag trivs ju faktiskt himla bra här i Ystad

Tycker du att du är attraktiv?
No

Dricker du? Mojito, tack

Röker du? Aldrig provat

Vilket schampo använder du? Sebastian petnetrait

Vilken parfym använder du? Just nu använder jag bara Yvonne Rydings lotion. Eller ja, det är ju min lotion. Men iallafall. Den doftar underbart

Vad är du rädd för? Att bli ensam

Gillar du att tvätta? Kan man gilla att tvätta?

Gillar du berg- och dalbanor? Det enda jag kan åka

Senaste…

Filmen du hyrde? State of play

Filmen du köpte? Har nog aldrig köpt en film

Låten du hörde: 3 med Brittan..

Låten du laddade ner? Thank god for Spotify

Personen du ringde? Andi

Personen som ringde dig? Andi

TV-program du såg? Vägen till EM. Ekwall möter Jonas Källman

Person du tänkte på? Nu? Mamma..

Favorit…

Låt: Holymen - Last universe. Oerhört mäktig

Sak att göra: Äta middag

Sport: Handboll!

Dryck: Te

Kläder: Taights, långa tröjor

Film: Avatar 3D

Bil: .. har jag inte

Serie: är Room Service en serie?

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? O ja

Gråtit över en flicka? Det har jag säkert

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Haha. Nä

Blivit arresterad? Nä. Peppar peppar..

Träffat någon från internet IRL? Ja, det är klart

Antal…

Gånger du varit kär? Tre

Gånger ditt hjärta brustit? Tre gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? Vad vet jag?

Tjejer du kysst?

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Ja, där är några stycken. Stan är ju liten.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte

Senaste…

Boken du läste? Snaba cash

Personen du fick e-mail av? nått spam.. haha.

Personen du fick brev av? Någon på Sparbanken Syd

Personen du fick sms av? Jakob

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I lördags

Saken du köpte? En underbart skön pläd

Vad har du gjort idag? Myst i soffan med katten.., och pläden

Brukar du svära mycket?

När stiger du upp på morgonen? 7.30

Vad har du på dig? Jeans, t-shirt

Vad ska du göra ikväll? Äta middag hos Gunnar

Vad är du allergisk mot? Överkänlig mot laktos

Var har du ont? På brännmärken på vänster underarm. Men bara om jag tar på det, så det behöver jag ju inte göra.

Använder du hårspray? Det gör jag inte

Kan du stå på händer? Har inte gjort det på ett tag, kanske borde testa... Jo, det gick!

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Ja, det är gott.

Är du glad nu? Trött

Var du glad igår? Absolut

Vad dansar du till? Det mesta

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad

Göteborg är… ? den enda staden jag bott i.., förutom Ystad

Kan du sjunga? Nä. Jag sjunger hellre, än väl

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? USA


Kommentarer
Postat av: Nauti.

Trevlig lista, ska nog med knåpa ihop lite svar på den. Tror dessutom jag vet vra du fick den ifrån :)

2010-01-05 @ 15:31:02
URL: http://bemerholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0