Va fan, inte mer snö!

Blir så matt. Jag vill ju att det ska våren ska vara på ingång. Converse, tunn jacka. Ja, ni fattar. Men just nu känns det väldigt långt borta och på aftonbladet.se läser jag att "snökaos är på väg". FAN.
Iallafall.
Nu har jag varit uppe ett par timmar och känt efter hur min sjukdomsstatus är.. och till min glädje är febern borta. Dock inte snoret, men måtte nässprayet bli min räddning på jobbet. För ja, jag ska jobba idag hade jag tänkt. Innan dess ska jag gå till HM och lämna tillbaka en tantklänning som jag impulshandlade i lördags.

Vad tycker ni om snön förresten? Har den inte varit här lite vääl länge nu?

Kommentarer
Postat av: Therése W

LOVE the snö!

2010-01-28 @ 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0