3 x fisk.

1.0 Igår när jag gick i mataffärren hade jag ruggig idétorka. Så valet föll tillslut på fiskpinnar. Det var verkligen år och dar sen jag åt det. Sagt & gjort. Kokte potatis, rev mörötter.

2.0 Idag på lunchen åt vi på LiteMer. Vad tror ni dagens var? Inte fiskpinnar.., men pannerad spätta och kokt potatis.

3.0 Och nu ikväll efter jobbet bjöd Pernilla på mat. Idétorkan hade även slagit ner hos henne när hon var och handlade, så gissa vad det blev. Fiskpinnar och kokt potatis.

Haha. Hur är detta möjligt?! 3 gånger på två dagar. Men nu var det ur välden och jag vill inte se pannerad fisk på ett bra tag framöver nu? Ok, hör ni det nu alla (?) som ska bjuda mig på middag här fram över.

Kommentarer
Postat av: Natti

Tänkte bara säga att det blir fiskpinnar här på lördag också!



Eller iiiinte :)



2010-03-04 @ 13:29:02
URL: http://bemerholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0