Fulltankad med inspiration.

Igår efter jobbet åkte jag och Nettan till Förenade Bil (BMW..) i Malmö för visning med American Crew. (Förstår ni min poäng i rubriken "fullTANKAD" .., eftersom vi var på en bilfirma?) Haha! Ja, jag vet inte vart allt kommer ifrån. Men men. Iallafall. Vi fick sitta i deras MiniCooper-rum och bland supercoola bilar och väldigt manlig miljö visade Johan från American Crew kollektionen för 2010.
Så vad är det nu för frisyrer som gäller då? Jo. Den långa luggen hänger kvar.., men istället för att ha det rakt bakåt ska det mer bölja som en våg bakåt ifrån den ena sidan, för att sen komma framåt på den andra sidan. Sidorna är fortfarande korta, men med lite mer "fyllighetet". Bredden på frisyren ökar, samt att en bit upp på nackpartiet och vid virveln ska man också ha lite mer hår. Alltså är det dagsatt lägga ifrån sin "uttunningssaxen" och jobba mer med maskin över kam., sax., och kniv för att göra stödhår.
För vem passar dessa frisyrerna då? Kanske inte för den som inte vill lägga någon tid alls på sitt hår.., Utan istället är det ju för de som gillar att han mer "frisyr". Nån som kanske skulle kunna tänka sig föna sitt hår, de som gillar att använda wax för att forma.
Jag ser såå mycket framemot att börja använda mig av det vi fick lära oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0