Livet går i dur!

Igår jobbade jag till tolv, sen åkte vi till Malmö och skulle handla kläder. Andi var storshopparn och köpte skitsnygga jeans (Levis 504, perfekt till de som har lite större lår men ändå vill ha något smalare nertill) Han köpte även två t-shirt. Och sist med inte minst ett par nya Converse. Matte handlade jeansskjorta och en grymt cool 'skinnpaj' från MQ. Och jag då, vad köpde jag? Jo, ett par strumpbyxor. Och ett armband som stödjer "kampen om kvinnohjärtat". Var på jakt efter vin Converse i skinn, men de verkar omöjliga att få tag på.. så jag får klicka hem de från nätet, helt enkelt. Jag provade även en jacka från MQ som jag ska tassa ner i morgon och köpa. Känner ni att våren är på väg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0