Love, love, love. I want your love.

Idag har jag & Lotta varit uppe på sjukhuset och hälsat på farmor. Stackaren, hon har det iinte lätt nu. I morgon börjar de med cellgiftsbehandlingen.., och det vet man inte riktigt hur hon kommer svara på. Jag håller alla tummar & tår för att det ska gå så smärtfritt som möjligt. Jag blir så deppig när jag ser henne, men försöker vara positiv. Vill ju inte att hon ska känna hur jag känner, egentligen.

Innan sjukan träffade jag Natti som var nere på besök. Mycket trevligt, och jag ser gäärna att hon kommer ner en sväng till helgen igen. Jag måste ju försöka hålla jämna steg med henne på dansgolvet. Sist var jag förste man att ge upp. (ålder?)



Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0