Måndag morgon!

Om en halvtimme ska jag sätta mig på tåget, med destination Skurup. Dags att kolla synen igen och denna gång känns det som att den vita käppen (och ledhunden?) är nära. Är alltid så otroligt känslig i ögonen, nästan så att det gör ont. När det är sol, när jag kör bil.. Ni hör. Det går utför för denna svensken.

Med mig på tåget tänkte jag förresten ha med mig min nya Ipod Nano som jag köpe i lördags., Det tog mig typ 2½ timme att ladda den med musik (inte för att jag har många låtar.., utan HUR jag skulle gå till väga) Men nu är det klart, och jag är ytterst nöjd med köpet. Älskar musik, och jag känner att humöret blir lite bättre. Bra va?

Hur är din måndag?


Kommentarer
Postat av: Natti

Hur gick syntestet?



Jag hatar verkligen att gå till optikern, blir ju bara värre för vart år som går också! Hur många minus har du?

2010-03-22 @ 20:22:05
URL: http://bemerholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0