Sol, visa dig.

Vaknade upp till en jämngrå himmel. Fan! Jag som är ledig nu på dagen (ska jobba i Parken ikväll) och tänkte ta en långpromenad med farmors hund vid havet. Men planerna har nu ganska snabt ändrats och lyder som följer; frukost på Hartmans - inomhus. Samt löpning & styrketräning - inomhus.

I övrigt hade jag ju premiär för mina nya Converse igår. Trivs som fisken med de. Verkligen. Och sköna är de också. Man märker att mina andra par är rätt så slitna, det vill säga ingen vidare studs i sulan. Typ.

Ozzy har DAMP nu. Han spriger som en galning i hela lägenheten med ett snöre i munnen. Trägolvet åker på stryk när han tar sina tvära svängar och panikinbromsningar. Katter äro bra knepiga ibland, men jag gillar honom ändå. Framför allt när jag ligger och sover på magen, och han kommer upp och trampar på min rygg. Väluppfustrat va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0