Stress.

Jag kan inte sova om kvällarna längre. Igår gick jag och la mig, helt färdig efter träningen, vid 22-tiden. Och sista gången jag kollade på klockan var hon lite över 01. Hjärnan jobbar på max. Tankar flyger kors och tvärs.
Farmor.
Kärleken.
Jobbet.
Livet.,
Jag blir så förbannad på mig själv att jag inte kan slappna av. Att jag inte kan ta kontrollen över det. Nu är det tankarna som har ett stadigt grepp om mig. Om min vardag. Jag vill bara komma ur det greppet. På något sätt bara kunna slappna av. Stänga av knappen när man ska sova. Vad är det som gör att man grubblar så mycket? Och hur ska man komma ifrån det?


Kommentarer
Postat av: S

du är inte ensam om att känna såhär...

Du måste försöka fokusera på dig själv och inte låta tankarna yra iväg. Du måste leva i nuet.

Det kommer att bli bättre!

Träning är ett mycket bra sätt att få kontroll och komma på andra tankar.

Nu ska jag gå och leva som jag lär. Prata går ju.

2010-03-31 @ 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0