Upp.., och ner.

Det var bra dag i Parken igår, alla partydjur hade hittat ut kändes det som. Det dracks mängder., det dansades till YRO.,  och så åts det förståss en del. Kvart i två i natt var jag hemma, HELT färdig i benen efter att ha plockat undan glas och tallrikar till förbannelse.
När jag vaknade i morse kände jag inte alls för att gå upp ur sängen. Farmor är dålig och jag är så orolig för henne.., Så mina tankar gick till henne medans jag tog mig i kragen och klädde på mig träningkläderna.
Nu är jag nyss hemkommen från en två-timmars-promenad med Anton (farmors hund..) och jag känner att kroppen har fått lite ny enerig. Det är ju verkligen VÅR ute idag.
Nu; dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0