Guling, guling.,

Snart är det PÅSK! :)

Planen är;
- Stavsten-IFKå ikväll.
- Marinan med alla vänner på fredag. Förhoppningen är att det ska bli glassigt väder, så blir det lite rosé i Norra Promenaden på en filt, typ hela dan.
- På lördag bjuder Lee hem på frukost., sen ska jag jobba en sväng på EH. O kvällen nalkas det grillning hos fam. Majsan & Ola. Ääntligen grillpremiäär!
- Söndags/påskmiddag i Herrestad.,
- .. och måndag då?

Tror detta blir en mycket bra helg! :) Ser framförallt fram emot att träffa polarna., det går helt för länge mellan gångerna.

Nu ska jag ta bort mitt trötta nagellack., och sen bege mig till Friskis och skriva prova. Det är NU ni ska hålla tummen för mig. Tack tack tack.,

Vi hörs sen! Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0