Hungrig!

ÅÅ vad trött jag är! Orkar jag laga middag? NO. Kom nyss hem från jobbet och soffan har aaldrig varit så skön. Jag som hade bokat tvättid till ikväll., men *PALLA springa upp och ner i trappen.
Så nu sitter jag här och följer IFkåå's match mot Hammarby. Ser ut att gå sådäär. Massa teknika fel, och skott utanför. Kanske inte läge att ringa Andi sen?
Annars ska jag packa! Och läsa Utbildningsboken., Och förhoppningsvis, måtte jag mig vaken, se Big Brother! 

Nu börjar matchen igen.,  Hej sålänge.

*ord som ungdomarna (iaf som träffar på jobbet) använder i sitt dagliga tal.

Furuboda - stället där jag och massa andra blivande Friskisledare kommer vara hela helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0