I dur!

Vilket möte det blev igår. Frans tog upp några punkter gällande "dispay"., hur det ska se ut i montern osv. Och det var nog egentligen det enda "stora" att ta upp på mötet. (på EH har man personalmöte en gång i månaden, det ni!) Jag hade blivit informerad om att mötet tar ungefär 1h. MEN. Men men., när var jag hemma? Hur länge höll vi på att snacka, ta del av olika historier? Jo. Klockan var 00.10 när jag cyklande hem! Underbart. Ser frame mot nästa möte.,

VILKET VÄDER förresten! :) Jag blir så pigg. Har redan strukit den vita blusen och jepp - det blir Conversen till det! 

Vad ska ni göra ikväll!? 

Puss & kram på er.,


Bilder som jag tog i fjol., hur sugen blir man inte!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0