Lill-lördag?

Go'morgon på er!

Har ni sovit gott? Det har jag, när jag väl somnade. Vissa kvällar är så. Visst är det konstigt? Några dagar somnar man direkt, andra gör man iinte det. Knepigt det dära.,

Idag är det onsdag, vilket innebär ledig-dag för mig. Och då vet ni vad som gäller? Tvättstugan. Berget har aldrig varit så högt, och precis alla träningskläder ligger där. Tvättar även lite vår/sommarkläder som har legat i källarn ett tag. Så det är trevligt - när det är klart! :P

I eftermiddag tänkte jag belöna mig själv med en behandling på Vackra. Berättar mer om det sen!


Mot Sherwoodskogen., å vidare. (typ)
Bild som visar hur min förmiddag ser ut. Det är också en vääldigt brant rulltrappa i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0