Moviestar.

Så. Nu har jag precis kommit hem från ansiktsbehandlingen på Vackra. Fantstiskt skönt!
Köpte även en ny flaska ansiktsvatten och en kräm som bleker pigmentfläckar som man får av solen. Solen gillar tydligen mig (och jag gillar absolut solen!) men jag har en tendens att alltid bli lite brunare på ett ställe på överläppen, och denna kräm ska tydligen förhindra det. (ska inte glömma att använda det bara, för det räckte tydligen inte att man hade köpt den. Den ska ANVÄNDAS.. jaja)


Ikväll nalkas film här hemma. Det är vääldigt sällan det sker, men Andi ville såå gärna se THE TOWN. Är det nån som har sett den? 2 timmar lång. Måtte den vara bra., annars lär jag somna rätt omgående.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0