Sammanfattningsvis,.

I fredags satt/låg/kastade boll/grillade vi i Norra Promenaden i fem timmar. UNDERBART! Grillad korv & rosé måste ju vara den perfekta lunchen. Inte sant? Efter Norra Promenaden blev det premiär på Marinan (ja, mer vin) och sen gick vi hem till fam. Persson/Richard och lekte papp-påse-leken med Fia och Rappe(!) i finalen. Därefter tog vi taxi till LittleMore..

I lördags, puuh, fanns jag från början inte.., men det va bara att bida ihop. Källebo kallade på påskfrukost., O vad jag njöt, absolut, MEN hade ågen över att jag skulle behöva gå ifrån tillställningen för att jobba i fem timmar på EH. Men det gick det med! DIRR efter jobbet hoppade jag in i Tysken och körde till Köpinge där alla bästaste vänner grillade hos Ola & Majsan. Fläskfilé och Andis goa pastasallad - ni hör ju, det kunde inte bli bättre. Ja, mer vin blev det också. Och dans till Scooter. Nöjda och belåtna åkte vi (rave?)-taxi hem vid 01.,

Nu har jag precis smörjt in min pigmentfläck på överläppen. Det är dags att inta position rak-lång på balkongen. 


Å herregud vilka dagar! :) Tänk att sol och värme kan göra oss så lyckliga. GILLART! <3


http://www.youtube.com/watch?v=NqRctxFIYlU

"jalla jalla, det är kebab till alla"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0