Freda' i blodet igen.

I morse när jag cyklade till jobbet var jag iklädd både vinterjacka & regnbyxor. Fy! Det kändes som det var oktober igen. (det enda positiva i kråksången var att jag iinte hade motvind också..) När jag var klar på jobbet (efter städningen och fixat med de fem lådor med produkter) begav jag mig hemåt. Hemåt. Inte hem. Nä, jag gick långsamt med cykeln genom stan. Och så en tur in på HM. Jag hittade en superdupersnygg "jumpsuit" för ENDAST 149 pix. Taget.

Efter HM träffade jag Andi på Espresso House., där vi hade ett litet familjemöte.
- VAD händer ikväll? '
Jag hade för mig att de skulle öppna uteserveringen på Hamncaféet (nån mer som har hört det?) men där var inte en kotte. Istället blev det Sushinu. Ett glas "rytt" och en entrecote-wok senare sitter vi ni hemma och ska se BB (ja, jag har TVINGAT Andi att hålla sig vaken. Blir det ett lika roligt avsnitt som igår, lär han också bli fast!) och sen blir det bingen.




För en vecka sen jag hade shorts-premiär. Oj oj ooj vad jag gillart! (vad det nån som sa nått om vinterjacka innan!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0