00.09

Såhär, vid 26 19 års ålder har jag aldrig testat lamm. Lammakyd. Men så idag, efter påtryckning av Micke, gjorde jag det. Och ja, det var hur gott som helst! Första, men iinte sista gången jag äter det..

Kvällen började hemma hos mig (allena till söndag) på lite drink innan vi begav oss till Store Thor. Mad & dryck och trevligt sällskap. (känns som jag alltid skriver det här, va?) Men så är det.

Det blev dock rätt så tidig hemgång för mig eftersom det är jobb i morgon.

Så nu ligger jag här och funderar på om jag ska se ett avsnitt "Sommar med Ernst" eller om jag ska släcka för idag. Får nog tänka lite till tror jag..

Sköna Hem, Vitt, grått och silver inredning 5

Inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0