Hur svårt kan det va'?

Igårkväll tog det föreviigt innan jag äntligen lyckades somna; Först skickar Lee & Tobbe och bjuder hem på spontan-Mojito (knappt sugen!), sen låg jag och möblerade hela lägenheten (som vi ska kolla på i morgon),. vad gjorde jag mer? Jo, tänkte på vilken avgång jag ska ta till Göteborg på fredag. Sen tänkte jag på hur jag ska färga mina kunder som kommer idag. Och sen började Andi snarka..

Ja, ni hör. Är det nåt och tänka på överhuvudtaget!? Mojiton lite i elva var ju inte att så aktuellt eftersom klockan ringde halv åtta i morse. Att möblera lägenheten är ju bara onödigt eftersom vi inte ens har fått den. Avgången kan ju kvitta egentligen. Har inte nån brådis.. Och kundernas hår kan jag ju heller inte göra något åt när jag ligger där i sängen.
Men så är det. Vissa kvällar blir det bara så. 

Nu är jag iallafall oppe, tittar på Nyhetsmorgon (när ett krokodilägg ska kläckas..) och dricker min frukost.




Den här bilden tog jag över hamnen i Chania. Vad tror ni om en förstoring - och upp på väggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0