Lackat å klart.

Sitter i soffan och målar naglarna. Svarta. Det händer varje onsdag, inte just svarta, men att jag målar naglarna. För då är det salongsjobb och man vill känna sig lite piffig, haha..
Det är härliga kontraster mellan mina jobb i just piffig-het. 
EH: svart piké-tröja, inga smycken, inget nagellack, uppsatt hår.
Salongen: Ja, det är ju precis tvärtom..

Go'morgon på er förresten!
Hur mår ni? Snart dags för jobb, va? Men hörrni - snart är det helg igen! Och för min del nalkas kräftskiva hos Pernilla & Marco på lördag. DET ser jag veerkligen fram emot. För i helgen ska jag inte jobba.
Alls.
UNDERBART!

Nä, nu har nagellacket torkat. Dags att sätta sin på cykeln och rulla till jobbet. (ja, för jag har ju blivit med cykel igen!)

Vi höörs!



Öörk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0