Ny nacke, tack.

Idag har jag jobbat fram 10-18 på EH. En härlig dag med getingar, tyskar & islatte utan is. Under dagens gång har det sakta med säkert låst sig miindre härligt i nacken. På höger sida liksom. O herrejisses, till slut plockade jag upp luren och ringde till Anders (där jag var på massage igår..) och gav honom en läsesrapport. Han bad mig komma upp till honom igen så skulle han knäcka rätt lite. 
Och knäcka vad var han gjorde.
Aaautsch!
Och tryckte.
AAaj..
- Så, sen ska kroppen göra sitt.
Hoppas på det. 
Men så här vid 26års-ålder kanske det är normalt att gå till massören var' da'?

:P



Båda mina yrken gynnar verkligen detta området. Elller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0