Kreta 2.0

Kalimera! (hej pa grekiska..)

Kretas "Maldiverna" levde verkligen upp till sitt namn. O herrejesus vad fint det var. Minneskortet pa kameran fylldes pa en hel del..
Resan DIT dock, var nagot helt annat. Tog en eviighet pa de snirkliga vagarna uppe i bergen plus ett stopp dar vi skulle besoka en droppstensgrotta. 926589 miljoner trappsteg bara, liide varmt. Andi lyckades aven med bedriften att snubbla och dra i sonder sin ena flip-flop. (nu har han kopt ett par en-gangs.. for 3 euro.)

Idag har vi pressat pa stranden hela dagen. Din javel vilka vagor det var, over 2 m. Det var inte speciellt svart att komma under vattnet,, vilket jag gjorde. TVA ganger! Det var faktiskt ganska laskigt att rulla runt dar under men nar jag antligen kom upp hade jag bikinin full med sten och ett harband mindre. Huuh..

Nu ar ga-borts-skjortan pa och vi ska strax bege oss in till Chania med lokalbussen for en bit mat.

Forresten, sa jag att Andi badade med rums-nyckeln i badshortsen halva dan?
Man slutar aldrig forvanas.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0