Party all night.

Igår bjöd Lee hem på tjejfest., och herregud vilket fest det blev. Grill, vin, dansuppvisning, snapssång, mer vin. Vid halv två-nåret intog vi LiteMer's dansgolv innan det var dags för mig att åka hem, (ett stopp på Max också!) 

Och idag är en annan dag. Huh., jag lyfte inte från sängen före kl 16. Trodde att mitt huvud skulle smälla av varje gång jag hostade. För ja, hosta gör jag fortfarande.

En 88a och en kvarts gyros-i-bröd senare mår jag nu hyfsat, och det är dags att krypa till kojs. Igen.

I morgonbitti väntar jobb.
Go'natt Sverige.




Bild från när vi var på Saltan. Det ser ut som jag har solat i Vitaby på hotell Skugga. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0