Pepp-talk.

Jag har alltid älskat att träna och röra på mig. Det har liksom varit en del av mitt liv.. Men ibland har man lite mindre lust att ta sig till gymmet, man är inte sugen på att dra på sig träningskläderna. 
Efter att inte ha tränat på två veckor (först Kreta, sen en förkyldning som fortfarande inte har sett med sig) så var det med tunga steg jag gick till byrålådan och plockade fram spinning-outfiten. 

Huh. Det kändes som att jag gick i sömnen typ. Tung i huet, trött i kroppen. Men jag hade bestämt mig. Jag SKA träna idag.

Och vet ni. Jag gjorde det! Jag klarade mig igenom Mats härliga pass.

Perfekt snart på dagen, och nu är jag redo för att jobba!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0