En bild säger mer än 1000 ord.

Eftersom min Samsung-telefon har lämnat in, och jag numera använder min supersnygga(?) metallbruna SonyEricsson, så har jag inte möjlighet att ha bilder som är av hyffsad kvalitét. 

Så.

Nu är det dags att köpa min andra kamera i mitt liv. Den första var en 2megapixel(!) MYCKET uppskattad sak som fick följa med till Magaluf. Detta var den enda digitalkameran som hängde med på denna resa. Ooo, vad vi fotade. Blev det inte bra - raderade vi - och tog en ny bild.
MEN MEN. Kameran blev stulen vid ett oövervakat ögonblick., och alla fina bilder var borta! Men alla minnen är ju kvar :P


Så nu är det dags för kamera nr 2.
FUJIFILM Digitalkamera F300 svartNIKON Digitalkamera S3100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0