(&/="%(/!

Detta är fjärde morgonen som jag vaknar med ont i halsen. Åå vad jag inte har tid att ligga hemma och kurera mig. Jag var på Novakliniken igår och tog halsprov men det är inte halsfluss. Men hon såg att jag inte mådde bra och hon klämde på körtlarna i nacken och i armhålorna och frågade om jag ont. AJ, ja! Framförallt nacken. Jag fick (som vanligt svaret) att jag skulle ringa om det blev sämre. Tack ska du ha.

Så, ja. Ont i halsen idag igen, men ingen vidare feber. Nacken är stel som en pinne och jag har huvudvärk. 

Jag får nog hoppa över träningen men jag ska ju ändå ner till Friskis och möta upp Therese där hon ska hjälpa mig att bränna en cd-skiva. Efter det väntar jobb till kl 19. 



Det är bara att bita ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0