Humor?

Go'morgon på er!

Efter gårdagens super-sovmorgogon är nu allt återställt och jag vaknade lite i åtta. Men herregud vad svårt jag hade att somna igår. Det tar ett tag att gå från 110 (på jobbet..) till noll.
Sen har jag en Andi bredvid mig som snarkade som f-n, och när jag försökte få honom att lägga sig på sida så fick jag en lång, arg blick (jag blev fan rädd!) och så sa han:
"JENNY, jag ska försöka ringa han. Ska försöka ringa.."
Sen tog han nått (inget) från sängbordet fler gånger och satte till örat, undrar om det var "telefonen"? Därefter drog han luggen ut sidan typ sju! gånger.

Hahaha. Jag kunde verkligen inte hålla mig ifrån skratt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0