Jepp., jag lever.

O vad jag lever, för nu är det SOMMAR!

Känns som alla har fått en go' försmak av sin semester genom denna låånghelgen. Mycket (bara!) utomhusaktivitet, grillning, Köpenhamn-tur, nya Converse, strandhäng., Har även äntligen tagit tag i projektet(?) att köpa frys-klampar (heter det så?) så nu har vi även KALL dryck på stranden. GUTT!

Igår tränade Andi dubbelpass i Kristianstad så jag hängde med upp och inspekterade stan. TVÅ butiker hade öppet, Stadium (köpte ny bikini och ett par Nike-cykelbyxor..) och Åhléns (köpte världens mjukaste chinos) 
Sen kom mamma och pappa och mötte upp oss (de hade varit på minisemester i Västevik) så det blev en fika innan jag åkte med de hem..

Nu ska jag ner till Friskis och öva på mitt spinningpass. 22 juni närmar sig med stormsteg..


Förresten., HUR kunde Simon vinna BB?


Kommentarer
Postat av: Annelie Andersson

Nej jag tyckte oxå att Peter var den bättre av de 2. Vad händer den 22juni? Ha det gott kusin.

2011-06-07 @ 10:10:54
URL: http://www.123minsida.se/chocolatebreeze

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0