Mysteriet på Sture.

Igår köpte jag DAS läppglans. Jag har letat och letat och provat och köpt massa olika men NU, nu så hittade jag det inne på en liten kosmetikbutik (rim!) i Kristianstad. Yes!
Efteråt gick vi tvärs över gatan och satte oss på ett jättemysigt café, som hade öppet till 22 och serverade sprit, nått som Ystad borte ta efter kanske? Vi drack dock ingen sprit med en super go' hallonsmoothie i väntan på att Andi skulle ansluta ifrån träningen. Sen tyckte jag att det var dags att smeta på lite av mitt nyköpta läppglans. 
MEN.
Men vad f-n hade det tagit vägen. Jag letade i samtliga påsar med kläder, hade jag lagn ner det där? Näe. Jag letade i min väska, även i ytterfacket. Nix, inte där iheller. Jag gick in vid kassan där jag hade beställt och frågade. Borta. Väck. Jag hittade det ingenstans! Jag kan inte sticka under stol med att jag jag var besviken.,

Så,. i morse när jag stod framför spegel och petade in ett örhänge så slog det mig - det ligger i "mobilfacket" inne i väskan. Och JA misann, där låg det. Och nu är jag så glad, så glad.,

Visst är det läskigt när nått sånt händer?




Här har vi den lille rackarn.,


Kommentarer
Postat av: Anonym

hartmans har sprittillstånd!

2011-06-15 @ 19:48:01
Postat av: Anonym

., med inte öppet till 22? :)

2011-06-16 @ 09:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0