Rättelse.

Tidigare skrev jag att jag önskade sprit-tillstånd på caféer i Ystad. Här med vill jag nu säga att Helsa På OCH Hartmans HAR just sprit-tillstånd. Min tanke var kanske mer inte bara sprit-tillstånd utan kanske något senare öppettider..

Så. Nu var detta sagt.

Lördagen började inte helt optimalt. Vaknade vid halv åtta av att Andi gick., sen hade jag svårt att somna om. Ändå gjorde jag det tillslut och i ett par timmar framöver hade jag lite svårt att veta om jag verkligen sov eller om jag var vaken. Konstiga, verkliga drömmar. Kroppen orkade inte röra sig. Ja, ni fattar. Jag skulle inte ha somnat om från första början. Så nu går jag runt i nån form av seg-i-huet-svacka. Dock har det blivit lite gjort idag.
Var på jobbet och trodde att jag skulle jobba, men mitt pass hade blivit Linn's pass., så jag gick till Helsa På (ja, de som har sprit-tillstånd) och tog en varm macka och rabarbersaft. 
Sen kaffe på Hartmans (med sprit-tillstånd). Sen en tur på HM (rea!) och avslutningsvid en morotsmuffins med fantastiskt mycket kräm på toppen på EspressoHouse.

Lagom lördag.

Nu sitter jag och leker med vår nya kamera samtidigt som jag ber en stilla bön att regnet ska hålla sig väck. Det nalkas ju grillning på Ste Knut ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0