Rö' dag.

Lediga-dagen har gått i ETT tecken. Spinnigtecknet (undrar hur det tecknet ser ut?) Vid 11 mötte jag upp min fadder Therese på Friskis och vi körde igenom mitt pass tillsammans. Efteråt fick jag lite tips & idéer på vad jag ska tänka på. Väldigt bra sådana.,
När jag kom hem var min tanke att kasta mig i FatBoy'n på balkongen.
Men.
Jag fastnade i MixMeister., och börja trixa och fixa med mitt pass igen. 
Efter fyra timmar framför datorn var det läge för mat så vilken tur att Matte, som har ff, bjöd hem på grillat. Lax i foliepaket, nypotatis, rotfrukter, kall sås. Och så bakade Andi en riktigt go' rabarberpaj som la sig som bomull runt hjärtat.

Nä, nu är det hög tid för att gå och lägga sig., men det känns lite skumt när det fortfarande är riktigt ljust ute.

Jag antar att sommarn är HÄR - jao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0