Skjut mig.

Fy f-n vad dåligt jag mår! Halsen finns inte., näsan rinner och ögonen svider. Ååå jag har verkigen INTE tid att vara sjuk. Det måste vara nått i Malmö-luften som gjort mig kass (?)

För igår var det EH-personalfest med typ hela region syd på plats. Å herregud vilken upplevelse. Tänk lärarmiddag med charter-tema. Vissa var mer förfriskade än andra, om man säger., DJ Sticky (?) leverarade rockklassiker blandat med house och 80talshits. Maten var go'. Helt för go'., och jag åt nog lite för mycket för sen blev jag bugasprängd och drack vatten hela kvällen, med undantag för ett halvt glas rytt.

Så jag förtjänar verkligen INTE att må som jag gör denna morgon. Nu har jag iallafall målat naglarna knalligt rosa och sen blir det en dusch. Hoppas på fysisk OCH psykisk förbättring.




4 av 6 i personalen som åkte in till Malmö.
(Josse fotar & Johan mötte vi upp på stationen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0