Sola.. OCH bada (?)

Igår kväll, innan jag äääntligen somnade, slog jag ett öga på väderleksrapporten för idag. "Växlande molnighet och 18 grader" .. ÅÅåå, och jag som hade planerat en heldag på stranden. 

Men.

Men. 

Vaknade till något helt annat. Inte ett moln på himlen, och på balkongen är det redan varmt så att det snurrar. Yes! Det blir stranden. Så nu går jag runt här hemma i en doft av Hawaiian Tropic och ska snart bege mig. 

Förresten, igår eftermiddag hängde jag med Andi upp till Kristianstad. Och kameran var med. Jag är bara tvungen att visa er den fulaste (?) salongen för ja, den ligger i Kristianstad. Jag plockade upp kamerad och FAN - batteriet är stendött. Jag lovar, ni ska få se. Haha, helt obeskrivligt. 

Iväääg..



Min position om drygt 10 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0