Sjung om studentens lyckliga dar'..,

Jahaa. Då är det mååålnigt idag med! Va' ii.,

Och det ska vara kasst väder i morgon med. Åå, jag tycker faktiskt synd om studenterna.
Ja, för i morgon smäller det för alla 92or. De kommer ha sin bästaste dag i sitt liv. Ja, ni hör. Jag är väldigt avis. Natti påminnde mig om att det var SJU år sen för oss.. men VILKEN dag/vecka vi hade.
- Brännboll med grym (?) utklädnad
- En MYCKET sjuk lärarmiddag
- Pernilla fick stipendie för bästa närvaro (hon var borta EN lektion på 3 år.,)
- Ett sjukt mäktigt avslut i ÖP-hallen (fattar inte att de har plockat bort det på schemat)
- .., och såklart spenderade vi torsdag-fredag-lördag-natt på Starshine!

Å vad jag saknar studenten., Ska nog leta fram min nu förmodligen gul'nade studentmössa och ha på mig i morgon. I sann mormor/morfar/farmor/farfar-style.

NOT!

Ha en GRYM DAG alla studenter., på lördag välkomnar jag er till verkligheten! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0