Vädersnack.

Igår låg jag och Lizette på gräsmattan vid Marinan och stekte. Å herregud vad varmt det var., Vi gav upp vid halv tre-tiden och gick till EH och drack islatte. MMMmm., Svalka!

Sen blev det grillning på St:e Knut. Fläskfilé, nypotatis (årets första för oss) cremefraiche-sås., och svenska jordgubbar med kaffegrädde till efterrätt. Treevligt att sitta ute OCH fantastiskt gott! Bra kväll.,

MEN men men, vad hände med vädret sen!? Jag vaknade vid tolv-tiden av att det regnade satan. Fick gå upp och stänga alla fönster, och äntligen kunde jag somna om., Och nu (go'morgon på er!) är himlen härligt blå igen!
Vem mer än jag blir glad? 

Nu ska jag kila till jobbet. Ha en bra dag, mina vänner.
/ väder-Tone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0