Vi tog med mormor på tur.

När jag kom hem till lägenheten i morse efter träningen möttes jag av en hall som hade invaderats av skor. Båda skohyllorna fyllda till bredden & höjden., och på golvet låg nog fyra (!) par Converse.
När hände detta liksom? Nu när jag var och träna?
NO., tror inte det. Men nu orkar jag iallafall inte se röran.. så jag tänkte att jag sätter in vissa skor som inte används så mycket i garderoben, men när jag öppnade där såg jag inte skohyllorna för där var massor med., JACKOR överallt. Åååå!
Dags att ordna.
., så efter en timmes tid kunde jag slutföra mitt "projekt" att ställa in skorna som inte används i garderoben.

Så.

Sen kom Andi hem (lagom till att jag hade städat klart! - vältajmat!) och inte långt där efter kom Monni och hämtade oss, och sen hämtade vi mormor., och åkte till Fritidsbaren. Jag vet inte vad som har hänt där - eller rättare sagt, INGET har hänt., men där har blivit liiide dyrt. Fyra köttbullar med kokt potatis 95 spänn!
Men mormor var nöjd, för de var godare än på Göken.. Tur var väl det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0