BB-överraskar (?)

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/bigbrother/article12793019.ab

Men va fan. Varför ska alla försöka sig på att spela ett spel inne i huset?! Uppenbarligen har det ju inget gått såå jättebra för de båda "paren". Tobbe & Jessica trodde VERKLIGEN att det skulle kunna gå iallafall. För de var ett par. Hela tiden. Ingen visste om det. Inte produktionen. Ingen.,  Oj oj oj, som Roodney skulle ha sagt.

Men Go'morgon på er! (jag erkänner att jag följer Big Brother.. Förlåt!) Har ni sovit gott? Blev det en timme längre? Det blev det för mig iallafall. Tur att pappa ringde och väckte mig 10.23 annars vet jag inte hur länge jag hade legat kvar i drömmarnas värld. Nä, nu är det dag att ta tag i vekligheten. Tvätta, städa, handla.
Jodåsåatteeh.,



Bild från salongen. Tänk om man hade haft lika snygga killar i städskåpet hemma,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0