Det RÖDA hjärtat slår,.

JADÅÅÅ! Di röe vann! Å vad jag är glad för deras skull.. Med 16-12 i paus trodde nog ingen på att segern skulle gå till Ystad, men jihooo. Grattis pågar :P

Vet ni? Vi han hem till kl tio., och vad händer då? Gissa? JO, Big Brother! Och ooj oj oj vad de sågar. GILLART!

Löpningen gick bra förresten. Fyra varv på typ 22 min - det kanske inte var världsklass men det kändes bra. På fredag, när det är dag igen, kanske jag orkar liite snabbare. 
Om jag träffade Mackan i spåret? NO! Men i trappen, när jag skulle ut. Och om han följde med ut? NO! Men så en dag kanske han är där., gamla Majken - snabbast av de alla! Eller? :P

Go'natt Sverige!

Är det inte Grannen i Beck?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0