Spegel, spegel på väggen där.,

Vet ni? Jag sov till halv nio :/ Fan, är det sommartiden som jag inte harmonerar med? Åå, jag som skulle ut och springa i morse! Sånt här blit jag lack på. För helt enkelt göra ett nytt försök i morgon. Eller försök och försök. Jag SKA!

Å nu vill jag skriva om det som hände i Big Brother igår., men jag hoppar det. Det ska ju inte bli en Big Brother-blogg detta, även om om gränsen är hårfin :)

Nu ska jag klä på mig nått trevligt, svälja sista klunken Naturdietshake., och iväääg.


Skylt som jag köpte i en söt butik i Haga, Göteborg.


Kommentarer
Postat av: Lee

Den skylten va ju kanon! ;)



Kul med bloggen igen!



Men var blkev BB-inlägget av?



Kram!

2011-03-29 @ 09:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0