Tackar för sex.,

., timmars sömn! (hah, där fick jag er?) Fy faaaan vad trött jag är. 
Låt mig säga såhär. På jobbet (inte salongen..) var det SÅ HIMLA MYCKET ATT "ta in". Herregud. Just nu känns det som en himla röra i huvet, men förhoppningsvis blir det lite mer ordning och struktur efter hand. Det är det jag strävar efter iallafall, haha!
Så. Nu är det torsdag och det är nya tag på salongen vilket jag ser framemot. Bara himla massa trevliga kunder och fredan' kommer vara här SÅ snabbt.
Eller, just nu skiter jag i fredan'. Nu vill jag bara krypa tillbaka ner i sängen igen.. När sängen ändå är uppe på tapeten vill jag bara passa på att dela med mig en "är det typiskt killar att inte se/märka/orka".
Såhär var det. Igår när jag var ledig sprag jag upp och ner i tvättstugan (och sen direkt ut på balkongen) typ hela förmiddagen. Ändå blev det taight på slutet och den sista maskinen, med sängkläder, fick torka uppe i lägenheten. (nu hoppar vi fram till typ kl 23.06 när jag kommer hem) När jag kryper ner i sängen märker jag, förutom att Andi snarkar högre än högst, att han INTE att bäddat med lakan! Men åå. Jag blir förbannad - och har ännu svårare att somna.,

Har ni varit med om nått sånt? Eller ja, det är klart att ni har. Men VAD?

Det ska bli kul att höra hans undanflykt., haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0