Taggad.

Friskismötet gick super., och jag är ÄNNU mer laddad nu för att komma iväg. Tidigt nästa torsdag åker vi till Furuboda men väskorna fyllda med träningskläder och ivriga över att ääntligen komma igång. Yes!

I morgon är det ju onsdag och min lediga dag. Egentligen. Men i morgon är det full rulle! Först ett par timmar på salongen, innan jag ska till EH. När jag är färdigjobbad där sätter vi oss i bilen och åker till Kristianstad.. för nu ska jag minsann INTE missa en match till. Hoppas att de spelar lika bra som sist, så kanske det kan resultera i två välbehövliga poäng, till IFK. IFK Ystad! OJ vad jag ska heja.,



Vi ses i hallen, Kenneth :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0