Tonight's gonna be a GOOD night!

Sådär ja. Då är jag hemma från en härligt intensiv jobbdag. Först jobb på salongen ett par timmar sen direkt in i lördagstempot på Espresso House. (eller inte direkt., först ett stopp på Team Sportia och införskaffade mig bekväma arbetsskor) Det var verkligen full rulle från början till slut. Plocka disk överallt, hålla koll på uteserveringen, fylla på i kylen, plocka servetter ifrån golven., ja. Ni förstår säker att jag är himla glad för mina nya bekväma skor. (Conversen är ju iinte bra för ryggen tyvärr) I slutet av dagen, när det inte var fult så många gäster, fick jag även passa på att lära mig lite kassa. Kul kul!




Snygga OCH bekväma!


Nu ligger jag här som en dö' sill i soffan., men snart är det dags att pumpa musik! (läs; Scooter) och komma i lördagsstämning! Ikväll ska vi på middag i Källesjö för nu ska det invigas i Lee's & Tobias hus. Och vet ni., de har inga grannar som gnäller. Förresten, de har inga grannar alls! Åååå LYCKA!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0