Bad day - NOOT!

Dra mig baklänges! Detta kommer bli en GRYM dag., Jag bara känner det på mig. Har precis suttit på balkongen en stund och njutit av tystnaden och av värmen (!) Shiit vad varmt det är redan. Ja, ni hör - det blir bikini sen! 
Men först ska jag träna. Armar & rygg på gymmet., följt av min premiär på ledarcykel. Återkommer med hur det gick!
När jag är å-tränad ska jag ut till sommarstugan., och kolla så att grabbarna sköter sig med altan-fixeriet. De kom ju halvvägs förra veckan., så nu är det bara slutspurten. Det kommer bli såå snyggt!
Stenarna de lägger är grymt tunga, så ni hajar nu vad jag ska göra? Jo., sätta mig i en stol, fälla ryggstödet och bara NJUTA!
(Hm, vilken bikini ska jag ta?)

Kvällen äro dock helt oplanerad. Vad ska ni göra? 
Kiss kiss.



Bästa platsen., samt dagens outfit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0