Hej lördag!

Go'morgon!

Har ni sovit gott? Jag har. Somnade som en stock.,  

Igår efter jobbet mötte vi upp Pernilla & Marco på Regement., och en pizza senare begav vi oss till bion. (Ja, vi handlade lite(?) godis först..)

Baksmällan 2.

Bion fylldes snabbt av en härlig doft av bensin, Polo Sport., och dax-wax. Ni hajjar va? Snittålderna var kanske 16. Jag & Pernilla såg till att den höjdes något.,
Hur var bion då?
Njaa., sådär. Eller 3 av 5 "j"-betyg. Upplägget var exakt det samma som den första. Visst, jag hade mina aningar om det innan., men jag hoppades på att jag skulle ha fel. Det hade jag inte.
Denna var absolut roligt., men många saker var faktiskt lite vidriga. Inget jag skrattar åt., Nu hade jag tänkt skriva VAD det var som var vidrigt, men det finns nog några som inte har sett den - så jag säger inget.

Nu ska jag ner i tvättstugan. (skräll!)

Ha en bra dag!


Hello Kexet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0