Inte är väl helgen redan slut?

Började dagen med frukost på EH., sen hoppade vi in i bilen och åkte till Malmö. Det som var tänkt skulle bli en skön dag i solen slutade i ös-regn modell XXL och ett mysigt/kusligt åskväder. När vi var inne på Triangeln regnade till och med in (!) Är det inte tid ett ordna det taket nu?
Kl 14.30 bjöd Captain Jack Sparrow upp till dans på Filmstaden. Och han levererade åter igen. Från rad 16 (av 18) följde vi "I främmande farvatten" och jag är villig att ge 4 av 5 "j" för detta äventyr.
Efter bion gick->småsprang->kutade (himlen öppnade sig!) vi till MelloYello och åt en go' middag innan vi tog tysken hem igen.,

Sa jag förresten att vi shoppade? Jag hittade en långklänning i jeans som jag tänkte ha på kommande studentfester. Och Andi köpte shorts (stl M = sparris?) och snygga sommar t-shirts.

Bilder kommer i morron för nu ska jag ner i sänghalmen.



Go'natt, Jack! Ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0