Kort-kort.

Tänkte dra lite snabbt vad vi gjorde på Steg 2-kursen.

Vi var på F & S Heleneholm. Riiktigt fin och galet stor anläggning. De hade ALLT man kan tänka sig. Massor med salar, STORT gym, konferensrum, indoor-walking., Ja, ni hajar. 
Alla dagar såg ungefär likadana ut. Frukost på hotellet från 06.30 (vi bodde vid Centralen,.) sen tog vi bussen till Heleneholm. Teoripass., sen träning innan lunchen. Teori efter lunch., sen träning innan middan., Teori efter middan. Och sen träning igen. Fy f-n vad jobbigt det var., men det var riktigt riktigt roligt.
(Teorin innefattade allt man kan tänka sig gällande passuppbyggnad. Musik, tempo, bpm, övningar.,)

Så nu är jag ruggigt laddad till att börja sätta ihop mitt pass. Tror jag börjar i morgon., Då ska jag också träna igen, efter måndagsvilan. 

Förresten., vi ska boka resa i veckan. Har ni något kul ställe att tipsa om? Vi åker v.28. 

JIIHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0