Regn, och svinkallt.

Så, vad gör man?
Jo, storstädar badrummet. Tappade min favoritögonskugga i backen här om dagen och ja, det är sjukt segt att ta bort. Brunt all over typ., men nu är det som borta och allt glänser igen. Kanske till och med A märker det?

Nu ska jag hoppa in i duschen och vakna till liv. Har varit en vääldigt seg förmiddag., 
Ska ner en sväng på stan och handla Jamies komfirmationspresent., och sen blir det en tur till Team Sportia. Måtte ha min storlek i spinning/löparbyxor och gärna nått fint träningslinne också. 9 pass på fyra dagar (!) kräver lite ombyte. 

Jo, för på torsdag åker till Malmö för att gå Steg 2 (spinningkursen.,). Ska bli så himla kul och jag är laddad till 1000. Vi bor på hotell så jag längtar redan efter frukost. MMm! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0