Hej måndag.

Hej på er!

Har precis kommit hem från att ha rastat cykel på en liten morgonturné.
- kl 8.00 Friskisprovet., Hoppas VERKLIGEN att det går vägen denna gången.
- kl 9.30 Massage hos Anders. O det var välbehövligt. Stel som in ii i ryggen., pga av jobbet, inte åldern.

Vad hände med värmen förresten? Som bortblåst., tydligen hade det bara varit 2 grader i morse! Så nu sitter jag och värmer mig med en stoor kopp varm nyponsoppa.

Sen är det jobb i eftermiddag.

Sonja åkte ut igår, ja. Va fan., Hur länge ska Madde få vara kvar?! Riktigt trevligt med stor pool på gården förresten. Från undervattenskameran hoppas jag att få se lite smaskigheter. (läs: se Sara släpper till. Martin dör fan snart annars!)

Nu ska jag på fotvård.
Bilden är ifrån balkongen på Bollhusgatan.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0