Hiss eller diss?

Ett av sommartillskotten i det redan enorma glassortimentet är Daimglass med päron.
Mutscho go'.
5 av 5 möjliga, LÄTT! 20 spänn tror jag att den gick loss på., och det var värt var enda gp!

Go' morgon!

Kollar ni på Vakna?
Jag gör. Josefin har precis tipsat om en eventuell sommarhit och nu har jag lyssnat på den två gången och ja, den är grym! Ska bara mata in texten i huet också.
Nu har jag bara kommit till: ".. om sanningen ska fram, vill du ligga med med mig då.."
Det kan man iof komma ganska långt med, men jag har högre mål, haha!

Vad tycker ni om den? Tänk: sommarkväll, bara ben, rosé. Och häärlig(?) skönsång!

http://www.youtube.com/watch?v=ywbL7QQl97Y&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0