Valborg.

Igår mötte jag upp Bröderna Persson med bihang på Soft., En väldigt god burgare samt lite vin och en del drinkar senare cyklade jag hem igen. Ingen i mitt sällskap var lika taggad som jag var att gå ut och dansa. Så, som sagt, jag cyklade hem., kröp ner ensam i sängen. (eller nä, inte ensam. Mitt sällskap Ozzy finns ju alltid nära.,)

Idag har det iinte blivit mycket tungt jobb. Suttit och njutit i solen, med en filt runt benen, i sommarstugan. Sen åkte vi hem och tog en powernap på soffan innan det var dag att åka till Marie och co i Herrestad. Korvgrillning och rabarberpaj., m-m-m!

Nu sitter jag och väntar på att BB ska börja. Men jag har väldigt svårt att tro att jag kommer vara vaken ända till kl 21. Den som lever får se.. Måtte Madde åka ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0